AiAll este o soluţie digitală complexă ce dispune de 14 module:
- Profil entitate – ce include aspecte ca: parametrii, nomenclatoare, profilul complet, şabloane
- Administrare entitate – ce conţine toate dosarele afacerii de la cele contabile la cele juridice şi operaţionale
- Vânzări – cu date privind vânzările certe, viitoare şi pierdute
- Cumpărări – cu informaţii despre aprovizionare şi evidenţa stocurilor
- Operaţiuni cu numerar – plăţi şi încasări, decontări şi compensări
- Consum resurse – consumul stocurilor, amortizarea mijloacelor de muncă, consum servicii terţi
- Mijloace de muncă – date privind mijloacele de muncă şi producţia mijloacelor de muncă
- Activităţi – cu detalii despre comenzi, întâlniri, deplasări, sarcini de muncă, convorbiri telefonice şi pe email
- Manoperă – dosare de personal, tichete de masă, pontaj, adeverinţe
- Documentare – registre evidenţe şi documente justificative
- Raportare – privind veniturile, resursele, contabile, fiscale, angajaţi, situaţii financiare
- Declaraţii fiscale – impozitare venit, declaraţii TVA, taxe sociale venit PF
- Operare platformă – înregistrare, operare asistată de şabloane, automatizări
- Tablou de bord al zilei – cu remindere, activităţile zilei, status operaţiuni, notificări riscuri, documentele zilei