fbpx

Cu AiAll poți depăşi uşor cele 7 mari provocări în administrarea completă a unei afaceri mici

Există percepţia că antreprenorii trebuie să fie capabili de multitasking cu competențe multidisciplinare pentru a îndeplini o multitudine de sarcini  variate atunci când își deschid o mică afacere: de la a vinde și a presta servicii pana la a depune declaraţii şi a ţine piept organelor fiscale venite în control. Noi, la AiAll, credem însă că antreprenoriatul n-ar trebui să fie o aventură epuizantă, ci o cale de a-ţi urma pasiunea şi a o transforma într-o afacere de succes.

Hai să vedem care sunt cele mai mari provocări ale afacerilor mici şi cum AiAll le gestionează mai rapid, eficient și mai ales, sigur, astfel ca tu, ca antreprenor, să te poţi concentra pe ceea ce îţi place cu adevărat să faci.

 
Crește-ți veniturile & Economistește timp & Securizează-ți afacerea
prin simplificare, standardizare, digitalizare si automatizare!
Conformarea legală

Dacă este vreo neliniște şi vreo întrebare persistentă a oricărei afaceri mici, aceea este: Sunt ok din punct de vedere legal? În unele situaţii, amenzile ANAF, chiar și pentru simple neconcordanțe, pot fi atât de mari încât pot să ducă la închiderea afacerii. Teama este justificată.

AiAll ştie însă cum să îţi ofere siguranţă pentru că îşi asumă responsabilitatea pentru serviciile prestate. Fiecare tip de activitate economică, fie PFA, PF, CMI, ONG sau microîntreprindere, trece printr-un proces de modelare care îi permite sistemului să ştie exact ce tip de documente şi operațiuni sunt necesare şi să se asigure că totul este conform din punct de vedere legal pe toate planurile: financiar, fiscal, juridic. Sunt reduse la zero riscurile unor erori la evidenţa contabilă sau fiscală, care ar putea atrage impozite suplimentare, penalitați și amenzi.

Generarea de oportunități şi vânzările
Lipsa de venituri recurente și implicit de numerar sunt factori demoralizatori pentru un antreprenor şi o amenințare serioasă la adresa oricărei afaceri, fie ea mică sau mai mare. Când ajungi în punctul în care ai datorii la stat şi o lipsă acută de resurse financiare, nivelul de stres creşte, la pachet cu frustrarea, și apare tot mai des întrebarea: Oare mai merită să merg înainte? 

De multe ori, astfel de situații sunt generate de imposibilitatea de a te concentra pe oportunitățile de afaceri, adică pe vânzări, din cauza supraîncărcării cu tot felul de alte sarcini administrative, de la cele care ţin de evidența operațiunilor până la pregătirea declaraţiilor şi altor documente justificative.

Ce face AiAll este să îţi ia de pe cap toate lucrurile astea importante, care îţi consumă o groază de timp, pentru a te lăsa să te focusezi pe a vinde mai mult şi mai bine şi a creşte astfel financiar. Ba mai mult, îţi dă şi aici o mână de ajutor în plus, prin posibilitatea de a face o planificare a afacerii care să te ducă acolo unde îți dorești. Sistemul te ajută să îţi setezi lună de lună obiective, să stabilești operațiunile necesare pentru a duce acele obiective la îndeplinire şi să urmărești îndeaproape realizarea lor. Îți reamintește constant ce ai de făcut, te ajută să urmărești stadiul demersurilor de vânzare pe fiecare client în parte şi, pe baza datelor colectate cu un ajutor minim de la tine, îţi oferă o perspectivă asupra vânzărilor generate şi potențiale, analizează riscurile potențiale şi îţi propune soluţii de îmbunătațire.

Gestiunea resurselor
Pentru multe afaceri mici este extrem de dificil să jongleze în mod eficient cu toate resursele de care au nevoie, fie că vorbim despre resurse de timp, de bani sau de diferite resurse materiale. Păstrarea unui echilibru între toate, în condițiile în care multe dintre afacerile mici sunt gestionate integral de o singură persoană, vine cu un consum mare de efort. 

De la bun început, cu AiAll elimini ineficiența şi risipa de resurse. Prin implementarea unui model complet al activităţii economice sunt create fluxuri de lucru eficientizate la maxim, în aşa fel încât implicarea ta să fie minimă, deopotrivă ca timp şi cost finaciar. Imaginează-ți doar că prin automatizarea operațiunilor de conducere ajungi să aloci administrării afacerii ceva mai puţin de 2 ore/ lună, economisind astfel pâna la 100% din timpul consumat pentru administrare. În plus, economisești 100% din banii pe care i-ai da pe amenzi pentru administrarea defectuoasă în cazul în care te vizitează autoritățile fiscale.

Managementul relațiilor cu furnizorii, clienții, autoritățile
Ca antreprenor te afli în relaţie cu o mulţime de entităţi, iar de documentarea aceastor relații depinde în mare măsură bunul mers al afacerii tale. E nevoie să te asiguri că furnizorii îţi livrează şi că tu plăteşti la timp serviciile sau produsele lor, că urmăreşti îndeaproape operaţiunile bancare, evoluţia relaţiilor contractuale cu clienţii şi să te asiguri că transmiţi ce trebuie, când trebuie către autorităţile statului.

Faptul că AiAll vine cu un sistem complet automatizat de management, îţi oferă practic instrumentele pentru a organiza, gestiona şi urmări eficient relațiile cu partenerii şi instituţiile statului de care mica ta afacerea depinde: furnizori, bănci, clienţi, autorităţi fiscale, autorități de reglementare. În plus, în spatele AiAll se află o echipă de specialişti care monitorizează și îmbunatățeste continuu modelul de administrare completă a afacerii tale şi, atunci când ai nevoie, te reprezintă în faţă autorităților, astfel încât tu să poţi să îți vezi liniştit de afacerea ta.

Conducerea operațiunilor derulate
Te gândești cum să faci contractul pentru a începe colaborarea cu un client sau verifici ce, cât şi când ai de dat la stat, ca să nu rişti vreo amendă, să faci facturile către clienți și documentele de predare primire a prestației și câte și mai câte alte hârtii? Ce decizi să faci mai repede? E greu să prioritizezi ceva ce pare la fel de important pentru afacerea ta şi are un impact foarte mare.

Când ai însă creat şi setat un sistem cu fluxuri de lucru automatizate, nu mai eşti în postura de a decide ce să faci mai repede, pentru că tot ceea ce este recurent sau standardizat se face automatizat, cu minimă asistență de la tine, aproape că se face de la sine. Întrucât platforma AiAll este setată întocmai după specificul şi nevoile activității tale, vei avea mereu la îndemână modelele de contracte potrivite şi alte şabloane pentru documentele de lucru, operaţiunile şi tranzacţiile specifice activităţii tale. Asta în timp ce ai calculate automat obligațiile către stat şi ţi se reaminteşte care este data plăţii pentru fiecare în parte.

Productivitatea
În afaceri, productivitatea se traduce în termeni foarte specifici. Când foloseşti mai puţine resurse pentru a genera același rezultat sau un rezultat mai bun, înseamnă că afacerea ta e eficientă și își îndeplinește misiunea, aceea de a genera profit, care este venitul tău antreprenorule.

Prin controlul consumului de resurse, AiAll te ajută practic să îţi creşti productivitatea indiferent de tipul activităţii tale economice.

Antreprenoriatul consumă timp, energie şi necesită competenţe multidisciplinare pe care mulţi antreprenori sau freelanceri nu le au. Dar cu AiAll nici nu trebuie să le ai, pentru că face aproape totul în locul tău. AiAll înseamnă siguranţă garantată, confort, eficienţă fiscală şi posibilitatea de a avea competențe extinse necesare administrării complete a afacerii fără să ai un MBA pentru asta.

Eşti gata să faci cunoştinţă cu administratorul complet al afacerii tale? Te invităm să îl cunoști pe AiAll.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top