AiAll este o soluţie digitală gândită special pentru orice afacere mică, numită şi SPE (Entitate economică simplă), fie ea microîntreprindere, PFA, PF, ONG, CIM. Sunt peste 1.2 milioane de SPE-uri în România, deci foarte probabil şi afacerea ta sau a unui cunoscut este printre ele. Aici poţi vedea studii de caz, care să îţi servească drept repere.
Forte simplu. Pentru a vedea dacă AiAll este potrivit afacerii tale, trebuie să completezi formularul de profilare disponibil aici. Completarea datelor durează maxim 1-2 minute, iar în funcţie de nevoile tale vei afla automat şi costul investiției tale. La final, poţi solicita mai multe informaţii despre AiAll, acces la demo sau direct accesul la platformă.
Ai nevoie de AiAll, dacă vrei să îţi aduci mica ta afacere în secolul 21, trecând administrarea sa pe pilot automat, pentru ca tu să te ocupi de alte lucruri care contează pentru tine. AiAll înseamnă digitalizare şi eficientizarea tuturor operaţiunilor, înseamnă diminuarea la minim a riscurilor şi costurilor de timp şi bani, înseamnă să scapi de grija controalelor şi a amenzilor ANAF pentru că ai garanţia conformităţii din punct de vedere financiar, fiscal şi juridic. Ai nevoie de AiAll, dacă urmăreşti performanţa economică a afacerii tale, nu doar generarea unor venituri de subzistenţă. Totul cu minim de efort din partea ta.
AiAll este singura soluţie digitală completă din România dedicată afacerilor mici şi foarte mici (SPE). A fost creată special pentru SPE-uri şi acoperă întreaga paletă a nevoilor de administrare a acestora: financiar-contabile, fiscale, operaţionale, juridice. Graţie inteligenţei artificiale, AiAll va ţine contabilitatea, va depune declaraţii în locul tău şi va face facturi, asigurându-se de conformitatea datelor introduse, va urmări îndeplinirea obiectivelor de afaceri setate de tine şi va emite notificări în acest sens, va face analize şi previziuni, identificând riscurile potenţiale, va veni cu posibile soluţii şi oportunităţi de creştere pentru afacerea ta. Cu AiAll e ca şi cum ai lucra cu o echipă întreagă de profesionişti, de la contabil şi analist financiar la manager de vânzări şi secretară. Diferenţa e că ai această echipă la dispoziţia ta 24/ 24, 7/ 7 şi la costuri de 10 ori mai mici. Descoperă beneficiile AiAll pentru afacerea ta aici. Să lucrezi cu AiAll e mai accesibil, mai uşor, mai sigur decât a apela la serviciile unui contabil, care, în cazul afacerilor mici şi foarte mici, doar operează nişte date şi depune declaraţii. AiAll face însă mult mai mult de atât, acoperind deopotrivă partea contabilă, fiscală, juridică sau operaţională a afacerii tale. Îţi permite să ai acces complet şi de oriunde la propria afacere (de pe mobil, tabletă sau desktop), să vezi plăţile, vânzările, să urmăreşti în orice clipă ce se întâmplă şi ce ai de făcut pentru a o creşte. Ai control total. La fel şi siguranţă. Faţă de un contabil, AiAll garantează zero riscuri semnificative pentru zero neconformități semnificative.
În ceea ce priveşte administrarea afacerii, AiAll face aproape totul în locul tău. Reduce cu 95% manopera de administrare completă a unei entități economice simple. Tu trebuie doar să aloci cel mult 2 ore / lună pentru un „data entry” minimal de schimbare a statusului unor tranzacții, actualizarea valorilor unor înregistrări generate automat sau încărcarea documentelor în format fizic. Apoi, urmăreşti realizarea obiectivelor şi acțiunilor pe care ţi le setezi în baza soluţiilor de creştere a performanţelor economice propuse.
AiAll este creat pentru a reduce riscurile erorilor contabile şi fiscale la zero prin modelare şi automatizare. În spatele AiAll, se află o echipă de specialişti ce te supervizează în administrarea completă a afacerii tale, astfel încât tu să nu rişti nimic. În plus, asigurăm riscurile asociate unui control fiscal şi te reprezentăm în faţa autorităţilor. În cazul unor neconformități care ne aparţin, preluăm inclusiv responsabilitatea potenţialelor sancţiuni financiare.
Te putem ajuta inclusiv cu acest serviciu. Colaborăm cu experţi contabili acreditaţi care îţi pot oferi consultanță contabilă specifică, pot analiza şi semna documente importante, precum bilanţul, şi îşi asumă răspunderea asupra conformității acestora.
Nu-i nicio problemă. Am creat AiAll ca o platformă user friendly, folosind inteligenţa artificială pentru a simplifica procedurile. Odată cu achiziționarea abonamentul, vei beneficia şi de o sesiune de training pentru a te familiariza cu platforma şi funcționalitățile sale. Ulterior, ori de câte ori ai nelămuriri sau întâmpini probleme în utilizarea ei, îţi acordăm suportul de care ai nevoie şi te ghidăm în consecință. Ne poţi contacta pentru asta
aici.
AiAll automatizează 95% dintre activități şi tranzacții, standardizează 100% din activitățile de documentare justificativă standardizată a operațiunilor, automatizează 100% din activitățile de monitorizare, verificare şi raportare. Astfel, elimină 100% din activitățile nerelevante, fără impact asupra rezultatelor afacerii tale.
AiAll identifică modelul afacerii tale, face documentarea completă a afacerii tale, face planificări, monitorizează activităţile, verifică, ţine evidenţa completă (operaţională, financiară, fiscală, contabilă), operează reconcilierea decontărilor, analizează şi validează, raportează, controlează riscurile şi oferă soluţii de dezvoltare.
AiAll este o soluţie digitală complexă ce dispune de 14 module:
- Profil entitate – ce include aspecte ca: parametrii, nomenclatoare, profilul complet, şabloane
- Administrare entitate – ce conţine toate dosarele afacerii de la cele contabile la cele juridice şi operaţionale
- Vânzări – cu date privind vânzările certe, viitoare şi pierdute
- Cumpărări – cu informaţii despre aprovizionare şi evidenţa stocurilor
- Operaţiuni cu numerar – plăţi şi încasări, decontări şi compensări
- Consum resurse – consumul stocurilor, amortizarea mijloacelor de muncă, consum servicii terţi
- Mijloace de muncă – date privind mijloacele de muncă şi producţia mijloacelor de muncă
- Activităţi – cu detalii despre comenzi, întâlniri, deplasări, sarcini de muncă, convorbiri telefonice şi pe email
- Manoperă – dosare de personal, tichete de masă, pontaj, adeverinţe
- Documentare – registre evidenţe şi documente justificative
- Raportare – privind veniturile, resursele, contabile, fiscale, angajaţi, situaţii financiare
- Declaraţii fiscale – impozitare venit, declaraţii TVA, taxe sociale venit PF
- Operare platformă – înregistrare, operare asistată de şabloane, automatizări
- Tablou de bord al zilei – cu remindere, activităţile zilei, status operaţiuni, notificări riscuri, documentele zilei
AiAll are la bază algoritmi de inteligență artificială. Asta înseamnă că sistemul învaţă permanent în funcţie de datele care îi sunt puse la dispoziţie, face analize rapide şi complexe pentru a oferi proiecţii şi potenţiale soluţii după care să te ghidezi. „Asistenții digitali” au cunoștințe avansate şi experiență multidisciplinară (juridică, operațională, financiară, fiscală, contabilă şi de tehnologia informației) la nivel de senior expert.
Modelarea este principiul de la bază al AiAll. Prin modelarea completă a afacerii AiAll:
- se focusează numai pe aspectele semnificative, simplifică tranzacţiile şi operaţiunile, eliminând tot ceea ce nu contează pentru afacerea ta
- standardizează 100% tranzacțiile, operațiunile şi documentele justificative, eliminând ineficiența şi risipa de resurse
- elimină consumurile de resurse ocazionale realizate pentru generarea de venituri recurente
- structurează omogen elementele afacerii pentru a facilita obţinerea de venituri
- standardizează operațiunile şi evidențiază natura economică a tranzacțiilor corelată cu activitățile autorizate
- justifică proactiv necesitatea şi oportunitatea consumului de resurse
- beneficiezi de un certificat de conformitate care îți garantează buna execuție a serviciilor.
Una dintre cele mai importante şi inovative funcţionalităţi ale AiAll este planificarea afacerii, care te va ajuta să ai venituri recurente şi o afacere sustenabilă. Acest lucru presupune:
- stabilirea obiectivelor simple şi definirea riscurilor potențiale asociate obiectivelor respective, eliminând astfel lipsa de predictibilitatea şi blocajele de cash flow
- evidenţierea tipului de operaţiuni derulate, eliminând riscul fiscal semnificativ
- eliminarea riscului de erori
- monitorizarea în timp real a statusului operațiunilor şi emiterea de notificări legate de apropierea termenelor de execuție sau de depășirea acestora
- verificarea în timp real sau la termen a conformității legale a operațiunilor, raportarea neconformităților şi planificarea corecţiilor
- analiza şi raportarea în timp real a vânzărilor, statusului activităţilor şi situației operaționale, fiscale şi financiare pentru ca tu să poţi lua decizii fundamentate
- verificarea conformității planificării cu modelul complet şi a derulării cu planificarea pentru identifica orice neconformități şi a ţine sub control riscurile
Mai puţin decât un contabil. Abonamentul pentru AiAll porneşte de la 30 eur/ lună + TVA pentru o complexitate minimă a profilului afacerii (grad de complexitate 0) şi nu depășește 120 Euro / lună pentru afacerile simple cu un profil de complexitate maximă (grad complexitate 9). La acesta se adaugă un cost de setup, ce se plătește o singură dată, de minim 90 eur + TVA pentru complexitatea minimă şi de 360 eur + TVA pentru complexitatea maximă. În funcţie de specificul afacerii tale, valoarea investiției tale poate varia. Poţi afla exact cât va fi aceasta, în doar 1-2 minute, prin completarea formularului de precalificare.
Investiţia în AiAll înseamnă mai puțin de 10% din valoarea economiilor pe care le faci prin controlarea şi eliminarea riscurilor financiare şi fiscale. Apoi, prin folosirea AiAll renunţi la cheltuiala cu contabilul. În plus, fiind vorba despre un serviciu destinat dezvoltării afacerii tale, investiția este 100% justificată şi, deci, are TVA deductibil (în cazul în care deţii un SRL plătitoar de TVA).
Absolut. Toate documentele tale importante vor fi păstrate și arhivate digital, iar tu ai acces securizat şi în timp real la această arhivă digitală. Securitate cibernetică completă a platformei xRM AiAll este asigurată de către experții, pentru ca toate datele tale încărcate în platformă să fie în deplină siguranţă, iar riscurile de atacuri cibernetice sau de pierdere a informațiilor să fie improbabile. Informațiile tale sunt salvate in siguranta şi sunt actualizate în timp real pentru ca tu să ai oricând acces la ele. Datele tale sunt absolut confidenţiale şi doar tu poţi avea acces la ele.
Asigurăm în permanență conformitatea cu orice modificări legislative care privesc domeniul fiscal şi contabil. În egală măsură, platforma AiAll respectă prevederile GDPR. Utilizarea AiAll înseamnă să elimini 100% riscurile fiscale generate de documentarea insuficientă sau nerelevantă a operațiunilor, să ai garanţia bunei execuţii şi asigurarea împotriva potențialelor riscuri.
Primești o copie a ultimului backup al bazei de date și al arhivei cu documentele incarcate și apoi sunt șterse din platforma xRM AiAll.